اندروید

|

آموزش اندروید قسمت ششم

آیتم های بسیاری دیگر برای ساخت یک برنامه اندروید خوب وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید.جدای از کد نویسی برای اندروید شما از منابع مختلف دیگری مانند محتوای استاتیک که کد شما استفاده می کند

مانند bitmaps , رنگ ها , تعاریف طرح , حلقه های رابط کاربری , ساختار انیمیشن ها و چیز های بیشتر دیگر.این منابع همیشه به صورت جداگانه در زیر دایرکتوری های مختلف تحت res/ دایرکتوری پروژه نگه داری می شوند.این آموزش برای شما توضیح می دهد که شما چگونه می توانید منابع برنامه ی خود را سازماندهی کنید.مشخص کردن منابع جاگیزین و در برنامه یتان به آن دسترسی داشته باشید.

Organize resources in Eclipse:

شما باید هر نمونه از منابع خودتون رو در زیر دایرکتوری مشخص از دایرکتوری res/ پروژه قرار دهید.برای مثال این یک سلسله مراتب برای یک پروژه ساده است.

MyProject/

src/

MyActivity.java

res/

drawable/

icon.png

layout/

activity_main.xml

info.xml

values/

strings.xml

دایرکتوری res/ شامل تمامی منابع در زیر دایرکتوری های گوناگون می باشد. در این جا ما یک منابع عکس و یک فایل منبع حلقه داریم.دنبال کردن جدول جزییاتی در مورد منبع دایرکتوری که توسط دایرکتوری res/ ساپورت می شود را خواهد داد.

MyProject/

src/

main/

java/

MyActivity.java

res/

drawable/

icon.png

layout/

activity_main.xml

info.xml

values/

strings.xml

Resource Type

Directory

فایل های XML که انیمیشن اموال را تعریف کنیم. آنها در RES / پوست / پوشه ذخیره شده و قابل دسترسی از کلاس R.anim .

Anim/

فایل های XML است که یک لیست از رنگ دولت را تعریف کنیم. آنها در RES / رنگ را نجات داد / و قابل دسترسی از کلاس R.color .

Color/

فایل های تصویری مانند فعلی، .JPG، .GIF یا فایل های XML است که به بیت مپ وارد شده، لیست دولت ، اشکال، ترسیم انیمیشن. آنها در RES / ترسیم را نجات داد / و قابل دسترسی از کلاس R.drawable .

Drawable/

layout/

فایل های XML است که تعریف منوها نرم افزار ، از جمله گزینه های منو ، منوی ، و یا منو زیر. آنها در RES / منو نجات داد / و قابل دسترسی از کلاس فایل های XML است که تعریف یک طرح رابط کاربر. آنها در RES / طرح نجات داد / و قابل دسترسی از کلاس R.layout .R.menu .

menu/

فایل های دلخواه را به صرفه جویی در فرم اولیه خود . شما نیاز به Resources.openRawResource پاسخ () با ID منابع است R.raw.filename برای باز کردن چنین فایل های خام .

raw/

فایل های XML که حاوی مقدار ساده ، مانند رشته ها، اعداد صحیح، و رنگ. به عنوان مثال، در اینجا نام فایل برخی کنوانسیون برای منابع شما می توانید در این پوشه ایجاد می -

arrays.xml برای آرایه منابع، و قابل دسترسی از کلاس R.array .

integers.xml برای اعداد صحیح منابع، و قابل دسترسی از کلاس R.integer .

bools.xml برای بولی منابع، و قابل دسترسی از کلاس R.bool .

colors.xml برای مقادیر رنگ، و قابل دسترسی از کلاس R.color .

dimens.xml برای مقادیر ابعاد، و قابل دسترسی از کلاس R.dimen .

strings.xml را برای مقادیر رشته ، و قابل دسترسی از کلاس R.string .

styles.xml برای سبک و قابل دسترسی از کلاس R.style

values/

فایل های XML خودسرانه است که می تواند در زمان اجرا با تماس Resources.getXML به عنوان خوانده شده (). شما می توانید فایل های پیکربندی های مختلف را در اینجا خواهد شد که در زمان اجرا استفاده را نجات دهد.

xml/

دریافت آخرین مطالب وبلاگ در کانال داتینه

علی نعیمی

علی نعیمی هستم،دارای لیسانس سخت افزار.
از سال 90 بصورت تخصصی به فراگیری زبان سی شارپ پرداختم. در حال حاضر مسلط به سی شارپ، جاوا، پایگاه داده و زبان های تحت وب هستم.

نظرات
نظر بدهید